Panaszkezelési tájékoztató 2017-06-07T09:09:43+00:00

Köszönjük, hogy weboldalunk felkeresésével érdeklődik Társaságunk iránt. Külön köszönjük, ha már igénybe vette szolgáltatásunkat és Ügyfeleink között tisztelhetjük. Kiemelten fontos számunkra, hogy folyamatosan olyan színvonalú szolgáltatást nyújtsunk, amellyel elnyerhetjük az Ön elégedettségét. Köszönettel vesszük, ha megosztja velünk a társaságunkkal, munkatársainkkal, a társaságunk által nyújtott szolgáltatással kapcsolatos észrevételét, véleményét, és természetesen fogadjuk a panaszát. Célunk, hogy véleményének figyelembevételével javítani tudjunk folyamatainkon, szolgáltatásunk minőségén.

Észrevételeivel, panaszával az alábbi csatornákon keresztül fordulhat hozzánk:

FOSTER Biztosítási Alkusz Kft. Panaszkezelési Szabályzata elérhető itt!

Kifogását, panaszát előterjesztheti a Magyar Nemzeti Bank (MNB) weboldalán elérhető formanyomtatványon is, melyet ide kattintva érhet el.

A panasztétel lehetséges módjai

1.) Szóbeli panasztétel

a) személyesen:

Panaszügyintézés helye:          5600 Békéscsaba, Munkácsy u. 2. A. lh. II: e. 3.

Nyitva tartás:                              hétfő – csütörtök:                    8:00 – 16:30

    péntek:                                       8:00 – 14:30

b) telefonon:

Telefonszám:                                  (+36-66) 333 – 469

Hívásfogadási idő:                         hétfő – csütörtök:                                8:00 – 16:30

péntek:                                                  8:00 – 14:30

munkaidőn túl:                                   üzenetrögzítő

2.) Írásban

a) személyesen vagy más által átadott irat útján

Panaszügyintézés helye:            5600 Békéscsaba, Munkácsy u. 2. A. lh. II: e. 3.

Nyitva tartás:                          hétfő – csütörtök:                   8:00 – 16:30

                                                  péntek:                                    8:00 – 14:30

b) postai úton

Levelezési cím:                              Foster Biztosítási Alkusz Kft, 5601 Békéscsaba, Pf.: 235.

c) telefaxon

Faxszám:                                         (+36-66) 321-352

d) elektronikus levélben

E-mail cím:                                  panaszkezeles@fosterkft.hu

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás